Η πρώτη χρυσή Ολυμπιονίκης της Ελλάδος ,Βουλα Πατουίδου ,συνάντησε τον κέρινο
εαυτό της στο μουσείο κέρινων ομοιωμάτων του Θεόδωρου Κοκκινίδη. Το δημιούργημα
φιλοτεχνήθηκε το 2012 και η ίδια έχει δωρίσει φόρμες της ώστε να "ντυθεί" το γλυπτό.
Το μουσείο κέρινων ομοιωμάτων του Θεόδωρου Κοκκινίδη.
Wax museum of Theodoros Kokkinidis.
The newly established museum opened its gates to the public on March 25, 2010 in village Kipia in the county of Kavala.
Στο χωριό Κηπιά ,Ελευθερούπολης Καβάλας ,στις 25 Μαρτίου του 2010, άνοιξε τις πύλες του για το κοινό το νεοσύστατο μουσείο.
Στόχος του Θεόδωρου Κοκκινίδη.
The aim of Theodoros Kokkinidis
The museum constitude a dream and life aim for Theodoros Kokkinidis. With iron will and above all love and passion for creation it became reality. His next aim is to create wax works of important and great personalities both from Greece and the abroad.
Το μουσείο αποτέλεσε όνειρο και στόχο ζωής για το Θεόδωρο Κοκκινίδη. Με σιδερένια θέληση και πάνω από όλα αγάπη και μεράκι για δημιουργία, πραγματοποιήθηκε. Επόμενος στόχος του είναι να φιλοτεχνήσει τα ομοιώματα σημαντικών προσωπικοτήτων τόσο του Ελλαδικού χώρου, όσο και του εξωτερικού.
Βιογραφία Θεόδωρου Κοκκινίδη
Γεννήθηκε το 1977 στο Βερολίνο Δυτ. Γερμανίας από γονείς μετανάστες. Έζησε και μεγάλωσε στα Κηπιά της Καβάλας μέχρι 18 ετών.Από πολύ μικρός έδειξε την αγάπη του προς τις τέχνες. Σπούδασε μουσική, ασχολήθηκε με το τραγούδι και τη ζωγραφική. Σε ηλικία 16 ετών, ως μαθητής Λυκείου έλαβε μέρος σε διαγωνισμό που διοργάνωσε το Υπ. Παιδείας στα σχολεία της χώρας όπου και απέσπασε το πρώτο βραβείο.
Λειτουργία Μουσείου
Το Μουσείο Κέρινων Ομοιωμάτων του Θεόδωρου Κοκκινίδη στα Κηπιά λειτουργεί καθημερινά
10 π.μ.- 6 μ.μ.(Οκτώβριος- Μάιος) και
10 π.μ.- 8 μ.μ. (Ιούνιος- Σεπτέμβριος).
Για τις ομαδικές εκδρομές και σχολεία το ωράριο είναι προσαρμόσιμο κατόπιν συνεννόησης.
The wax museum of Theodoros Kokkinidis in Kipia is open every day of the year.
10:00 a.m - 18:00 p.m October - May
10:00 a.m - 20:00 p.m June - September
For group tours and schools opening times are customizable upon request.
Ο Θεόδωρος Κοκκινίδης δημιουργώντας το κέρινο ομοίωμα του εαυτού του το έτος 2002.
Το κέρινο ομοίωμα του αγαπημένου ηθοποιού Δημήτρη Παπαμιχαήλ ολοκληρώθηκε και παίρνει την θέση του στο μουσείο κέρινων ομοιωμάτων του Θεόδωρου Κοκκινίδη.
Το έργο τον αποτυπώνει από την εποχή των έγχρωμων ταινιών του μεταξύ 1967-1969, όταν ο ίδιος ήταν τριαντατριών με τριανταπέντε χρόνων.
Το ομοίωμα του Θα βρίσκεται δίπλα σε αυτό της Αλίκης Βουγιουκλάκη όντας αγαπημένο ζευγάρι του κοινού, του κινηματόγραφου, του θεάτρου ,της ζωής.
Δείτε το βιντεο
https://www.youtube.com/watch?v=2ETqFxva48I
Η αξέχαστη ντίβα της όπερας και η πολυβραβευμένη σταρ του Χόλυγουντ, συνυπάρχουν με έναν ιδιαίτερο τρόπο στον ίδιο χώρο εδώ και δέκα χρόνια.Τα κέρινα ομοιώματά τους φιλοτέχνησε ο καλλιτέχνης Θόδωρος Κοκκινίδης και κοσμούν το μουσείο κέρινων ομοιωμάτων του ιδίου.
Το κέρινο ομοίωμα της Μαρίας Κάλλας φιλοτεχνήθηκε το 2004.Την αποτυπώνει στην πιο ώριμη ηλικία της και έχει αναφορές στις τελευταίες εμφανίσεις της, που είχαν πραγματοποιηθεί το 1973 και το 1974 ,ενώ το κέρινο ομοίωμα της Αντζελίνας Τζολί φιλοτεχνήθηκε το 2013 και είναι εμπνευσμένο από την ταινία «The Tourist», όπου συμπρωταγωνιστούσε με τον Τζόνι Ντεπ, το κέρινο ομοίωμα του οποίου επίσης εκτίθεται στο μουσείο.
Η Αλίκη Βουγιουκλάκη χάραξε μία μοναδική πορεία στον χώρο του σινεμά και του θεάτρου στην Ελλάδα. Έλαμψε και αγαπήθηκε από το κοινό όσο καμία άλλη ηθοποιός. Έφτασε στην κορυφή, . Έγινε “το πιο λαμπρό αστέρι”. Προσωπικότητες όπως η Αλίκη δεν σταματούν να εμπνέουν. Από την εποχή των έγχρωμων ταινιών της είναι εμπνευσμένο το κέρινο της ομοίωμα.
Τον Μάρτιο του 2022 ξεκίνησε να δημιουργείται το γλυπτό και ολοκληρώθηκε
στο τέλος του Σεπτέμβρη του 2022 ενώ πήρε την θέση του στο μουσείο την
άνοιξη του 2023
Η Μαντώ Μαυρογένους δίνοντας όλη την περιουσία της στον αγώνα, συνέβαλε καταλυτικά στην απελευθέρωση του έθνους.
Φιλοτέχνησα το κέρινο της ομοίωμα θέλοντας να αποτυπώσω στο γλυπτό την ευγενική της προσωπικότητα, την ευαισθησία και τον δυναμισμό που χαρακτήριζαν την ίδια.
Από την Κυριακή 13 Μαρτίου του 2022, το έργο πήρε την θέση του στο μουσείο.
Είναι το πέμπτο δημιούργημα που αφορά στους ήρωες -προσωπικότητες του 1821.
Στρατηγός Γεώργιος Καραϊσκάκης.
Το κέρινο ομοίωμα του Γεώργιου Καραϊσκάκη μετά από μήνες δημιουργίας ολοκληρώθηκε.
Το έργο παίρνει την θέση του στο Μουσείο κέρινων ομοιωμάτων του Θεόδωρου Κοκκινίδη , δίπλα στα ομοιώματα του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, της Λασκαρίνας Μπουμπουλίνας και του Ιωάννη Καποδίστρια.
Το 2021, το μουσείο κέρινων ομοιωμάτων του Θεόδωρου Κοκκινιδη, μέσα από τη δημιουργία , τιμά τους ήρωες της Ελληνικής επανάστασης του 1821
Τα κέρινα ομοιώματα του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη και της Λασκαρίνας Μπουμπουλίνας είναι οι πιο πρόσφατες δημιουργίες του Θεόδωρου Κοκκινίδη και παίρνουν θέση δίπλα σε αυτό του Ιωάννη Καποδίστρια.
Μόλις ολοκλήρωσα το νέο μου έργο και βγήκα μια σέλφι με τον ΄Hanks΄.
Κατά την διάρκεια των προηγούμενων μηνών φιλοτεχνούσα το κέρινο ομοίωμα του αγαπημένου ηθοποιού Tom Hanks.
Πολυβραβευμένος ,κορυφαίος ηθοποιός με ιδιαίτερη αγάπη προς την Ελλάδα στην οποία ήρθε ακόμη πιο κοντά όντας παντρεμένος με την Ελληνικής καταγωγής ηθοποιό Rita Wilson.
Στις 15 Ιουνίου ,που επαναλειτουργούν τα μουσεία στη χώρα, οι επισκέπτες θα έχουν και πάλι την δυνατότητα να βρεθούν στο μουσείο κέρινων ομοιωμάτων του Θεόδωρου Κοκκινίδη, στα Κηπιά Καβάλας, να φωτογραφηθούν και να θαυμάσουν τα δημιουργήματα.
Το ομοίωμα του Τομ Κρουζ από τον Φλεβάρη του 2020 έχει την δική του θέση στο μουσείο.
Το έργο είναι το τριακοστό δημιούργημα του Θεόδωρου Κοκκινίδη και τον αποτυπώνει στην ηλικία που είναι σήμερα.
Ένα γλυπτό για να δημιουργηθεί απαιτείται μεγάλη υπομονή, μελέτη και παρατήρηση, ιδιαιτέρως όταν δεν υπάρχει μοντέλο. Ο βαθμός δυσκολίας μεγαλώνει όταν ένα ¨πορτραίτο¨ έχει χαμόγελο. Πέραν της γλυπτικής χρειάζεται συνεργασία με ειδικούς. Για την οδοντοστοιχία προσέφερε την εργασία, την δεξιοτεχνία , και το μεράκι του ο οδοντοτεχνίτης Αντώνης Καραγιαννίδης και η συνεργάτης του Βίκυ Μαρινοπούλου. Αντιστοίχως με οξεία αντίληψη και καλαισθησία έγινε το κούρεμα και το χτένισμα από την κομμώτρια Αθηνά Παναγιωτίδου.
Το κέρινο ομοίωμα του πρώτου κυβερνήτη της Ελλάδος παίρνει την θέση του στο μουσείο κέρινων ομοιωμάτων του Θεόδωρου Κοκκινίδη.
Το έργο συγκεντρώνει τα εξωτερικά χαρακτηριστικά που δείχνουν τα ζωγραφικά πορτραίτα με την μορφή του Ιωάννη Καποδίστρια , ενώ συνδυάζει επίσης τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας του, που ήταν , η σεμνότητα ,η ευγένεια, η μετριοφροσύνη η πνευματικότητα.
Ο ίδιος ως έξοχος πολιτικός με ευρύ πνεύμα πρέσβευε πως:
«Οι νέοι πρέπει πρώτα να αποκτήσουν τις εγκύκλιες γνώσεις και στη συνέχεια να σπουδάσουν επιστήμες και να μάθουν τέχνες. Γι’ αυτό η στοιχειώδης εκπαίδευση είναι υποχρεωτική για όλους τους μαθητές.»
Οκτώβριο του 1920 γεννήθηκε η Μελίνα Μερκούρη. Δημιούργησα το κέρινο ομοίωμα της αποτυπώνοντας την στην ηλικία των 44 χρόνων της .Στόχος μου ήταν να συνδυάσω χαρακτηριστικά από τρεις περιόδους της ζωής της. Με την πόζα που στέκεται το έργο θέλησα να δείξω την ανεξάρτητη , την ελεύθερη Μελίνα της «Στέλλας» . Ανυπότακτη εκρηκτική και ανυποχώρητη σε ότι διεκδικούσε .Με ανάστημα λέαινας στάθηκε απέναντι στην χούντα .Σύμβολο υπεράσπισης της ελευθερίας και των ίσων δικαιωμάτων . Χαρακτηρίστηκε ως η "τελευταία Ελληνίδα Θεά".
Η αποτύπωση της φυσιογνωμίας της είναι από την περίοδο των ξενόγλωσσων ταινιών του Ζυλ Ντασέν, « Τοπ Καπί», «Φαίδρα», τότε που το άστρο της έλαμψε παγκόσμια . Είχε προηγηθεί λίγα χρόνια πριν η διάκριση της με το πρώτο βραβείο γυναικείου ρόλου στις Κάννες .
Με τον τρόπο που έχει ντυθεί το έργο αγγίζει τα στοιχεία της εικόνας της από την εποχή της δράσης της ως πολιτικός ,ενώ σε κάθε περίοδο της ζωής της ασκούσε μία μοναδική εσωτερική γοητεία.
Τιμώ τον Μίκη Θεοδωράκη φιλοτεχνώντας το κέρινο ομοίωμά του.
Αποτυπώνοντάς τον στο κερί γύρω στα τέλη της δεκαετίας του ΄70 με αρχές του ΄80. Τα χέρια του ανοιχτά όπως όταν διευθύνει την ορχήστρα. Μοιάζουν με φτερούγες υπερήφανου αετού. Το βλέμμα ευθύβολο ,αποφασιστικό .Το ύψος του τον κάνει ακόμη πιο επιβλητικό.
Έξι μήνες χρειάστηκαν για να δημιουργηθεί η κέρινη φιγούρα του ,μελετώντας συνεχώς βίντεο με συνεντεύξεις του ιδίου προσπαθώντας να προσεγγίσω το πνεύμα πέρα απ την όψη .Παρατηρούσα την κάθε λεπτομέρεια στην κίνηση, στις εκφράσεις και ταυτόχρονα γινόταν το πλάσιμο των υλικών ,η τιθάσευσή τους, ώστε να βγει το αποτέλεσμα που επιθυμούσα.
Τιμώ τον Μίκη για την τεράστια πολιτιστική αξία του έργου του . Γιατί μέσα από την μουσική του , εμφύσησε στις καρδιές του λαού αγάπη για τον Ελύτη, τον Ρίτσο , τον Σεφέρη και πόσους ακόμη κορυφαίους ποιητές.
Γιατί είναι ένας από τους σπουδαιότερους νεοέλληνες .Γιατί αποτελεί ένα λαμπρό κεφάλαιο αυτού του τόπου. Για το αγωνιστικό και πάντα νεανικό του πνεύμα.
Τιμώ τον Μίκη γιατί είναι ένας υπερήφανος Έλληνας.